catatan pujaan

Tuesday 21 February 2012

berikan akue petunjuk

 , seseungguh nye akuew khilaf memberikan segala kpercayan terhadap dirinyer ..hinggekan kini akue kecewe ,, akue telah myakiti aty org yunk myangi akue ,,
sukar hati nak tgalkan semua insan yunk akue sayang ,, sb uh akue pilih atau dikenali mbuat kputusan tok bsame semua org ,, sebab akue takot nak bercinta .. akue takot kecewe ,, sygs ..
apakah ini kesudahan nyeew ..tergamak kau biarkan hidup ku sepi mgapa syg mengapa tergamak ..
dahulu hnye diriku kau berikan pgharapan . ku serah cnta yunk suci . . erghh apa maksud lagu neyh sygs jika kau xpaham maksud sebenar . .
sesungguhn yer akue khilaf .. khilafku membiarkan akue bercinta ..
tapi knapew semua harus berakhir dgan perpisahan . .hinggakan berkali ku pujuk hatimu ..
namum yunk ku peroleh hnyer kesedihan ,,
apakah ini suratan takdir ?
suka duka kita dalam nafas cnta berdua ..
insan ku syg kini mghilang ...
musnahlah suda harapan cinta selamanyer ,,
hanyew ksih ku serah , sekian lama mnanti akhirnyew berserlah dgan ppisahan ..
ingin ku meronta , melonjak menagis hngekan habis air mata sekali pun .
tidak kah kau peduli ???
sakit nyew hati akue neyh sygs .. pahami lah akue .. berikan akue kekuatan tuhan tok tnangkan hati neyh .. maafkan lah akue jika xmampu nak terima takdir ini ..
syafiq ... ini has tok kau >>>>>>

dear sygs :akue mang sygkan koe yunk . tapi kyte xmungkin akan bersatu ,
sb akue xmampu nak yakn kan aty akue tok peroleh sygs uh ,,
akue takot ,, takot kecewe lagi . maafkan akue jika akue xmampu nak wat kau tersenyum .
xmampu nak wat kau bahagie ,
akue xterniat .. jelas sygs akue hnyer ingin berkawan jerk ..
tolong jangan memakse akue lagi tolong lah ...
syafiq ....tolong lah sahabat yunk laen akue xnak lha ,
akue nak foks at stdy kalau kau sygkan akue xkan ko xnak tgok mase depan akue cerah ,
xkan kau nak tgok akue menderite jerk ,
nagis bila kecewe .
hiris tangan bila sakit aty .
baling hp bila germ /
itu ker kau nak ???
pleass pahami saya ...
saya xmahu .. kyte berkawan lha . bnyak agy pmpuan yunk bek awak leyh dapat kan ,
bukan saya sowg kan , ,
awak ... saya mintak maaf yer , klau ade sakitkan aty awak .
bek saya jujor dari saya wat awak menderita ,
sekang awak da paham kan knapew saya xdapat terima awak ..
awak leyh mcej saya pgil apa pon awak nak mama ,,, syg ... baby ,, umi ...
tapi jangan pakse saya yer tolong lah awak ,,

berikan saya ketenangan saya janji lha xakan crik pganty atau ap pon .
awak ingat lah . saya xsangop tgalkan kawan saya ,
bagi saya kawan lagi bmakne bg saya .. awak da paham kan ,,
maafkan saya sygs ,,
 to all member ;


biar org sakit kan aty kyte jelas kyte x wat org kecewe ,,
setiap pbuatan mesty ader pmbalsn ..
so sabar jela .. sesungguh nyew itu adalah ujian ,, mungkin kiyte kecewe skunk,
,mybe nanty dyer akan rase , and akan tahu cm mne sakit nyer aty bila kecewe ..
tiada rintihan bila cinta tiada ..tiada keinsafan jika tiada jalan .  tiada air mata jika tiada masalah .
setiap yunk berlaku kat dunie neyh mesti ader pyelesaian ,, so ... dugaan cm mane pon yana ..
bersabar lah syg . mungkin bukan ia yunk ditakdirkan untuk kamu ....

No comments:

Post a Comment