catatan pujaan

Sunday 5 February 2012

for you azam @nic farahan

maafkan akue nic azam,,
sejujur hati akue ..sukar tok akue mbuat pilihan ..
walaupun kita xpnah berjumpa , hnyer sekadar mengenali dari sms atau facebook .
berdasarkan kyataan blong ini semua akue mohon korg hayati segale di blog ini ,
hati ini sukar nak terima lelaki , sakit sangat dulu akue khilangan seseorg akue syg .
akue mbuat kputusan untuk myendiri setelah akue xdapat nak mnilai antare korang berdua ,
yunk mane terbek buat akue ,, hngekan akue mbuat kputusan untuk akue myendiri ,
tapi niat hati ini xterlintas nak tgalkan korg . so akue mbuat kputusan muktamat....
akue pilih azam ..pada mase yang same aku xnak nic pergi ..aku kesian mlihat pderitaan dyer ,
hinggekan akue susaa untuk mnilai .. apa yunk akue mampu buat aku akan buat ,
akue  rela minta diduakan , azam apa kau ingat teks neyh ? HUBY ..HUBY BUATLAH APA HUBY NK BUAT KAT SANE , HUBY NAK CURANG KER APA KER TAPI HNY MINTAK 1, TOLONG JANGAN TINGGALKAN HNY ....maksud aku zam bukan tok abaikan kau kat sane , sbenarnyer akue mderita ,
bila akue on fb kau macam2 aku bace , akue sanggop berdiamkan diri agy ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
bila akue on9 ader pmpuan chat ajak kau lpak , bila akue mcej kau selalu kau kate nak tdo ,
asalnyer kau melepak ,,apa neyh hby ,,sakit hty aku zam ,pedih , tapi akue bertahan ! kau lafaz kate putus dgan mudah , akue mreyu spya kau xtglkan akue , tapi kau ???

   nic .. mang yana salaa ,,tapi nic tahu pasal aina ?? nic kisah nic semua yana pgang ,
demi umi yana sangop telan , yana kesian at umi ,,bila nak ubah yer jujo akue mang ader yunk len ,,
tapi ini semua akue wat sekuragnyer akue dah jujo ,, aku pnah bgthu kan pasal azam ,sape die ?
akue mintak maaf , tapi nak dbndigkan dgan pderitaan kau bg lagi sakit nic ,
aku crik kau bila kau xder disisi aku dulu ,, tok2 dapat tahu ...............
akue cuba call akak kau ,, dia kate hp kau rosak ..tapi aku usaha agy , untuk mcarik kau ,,,
carik pnye crik aku dah jumpa ,, kau leyh mduakan akue at fb ???
kau fikir akue xtahu ,, tapi akue senyap nic akue terima neyh semua....bak aku cakap BIE SYGKAN BBY INSYAALAH LAU ADA KEJE YUNK ELOK AT SANE , B BAWAK AYAH AN MAK BIE DOK SANE ,SEBELOM UH B NAK KNALKAN BBY AN FAMILY BIE ..
tapi apa bila akue uji mintak putus kau xad nak pujuk akue , akue tahan ex kau maki akue semua , semua nak berebutkan kau ,, ukeyh akue cuba mjauh ,,, tapi ader xnic kau fikirkan aku?
care kau wat akue cm neyh seolah akue neyh xbernilai dimata kau ,
cukup sekadar kau mhormati perasaan akue pon dah cukup nic ,,,,


akue tahu akue salah ,,,maafkan akue ,,, tapi akue just mintak ini usaha yang patot akue kekal an sebab hnyer dgan ini akue dapat mgatsi masalah akue untuk lbih matang mhadapi masalah ,
macam arwah ayah cakap ,,XSEMUA YUNK KITA HNDAK AKAN TERCAPAI SUSAH SENANG KITA ,JAN MINTAK TOLONG ORG .....!!! betol yah apa ayah cakap ,,,:( akue dah khilangan azam pada mase yunk same akue dah khilangan nic ,,, selamta tingall ... akue  akan doakan yunk terbek wat korang amin ,,,,,,

2 comments:

  1. , hope kuat yer sygs ,, jangan lah myerah .. semua yg belaku ada hikmah nyee .. !! yer dik

    ReplyDelete