catatan pujaan

Saturday 4 February 2012

cinta palsu , membawa pyesalan

sejarah hidup ku..
 , setelah aku khilangan seorang ayah , hidup ku berubah , xade lagi gelak ketawe dia,
namum itu takdir yunk harus ku terima ..sabar yana,
permulaan timbul rase iri hati pada sahabat .. raya dyer mesti dapat beli baju baru ,, dapat bersame an ayah dyeorg ..keluarge aku ?? hummm ..mang lah ader tapi xmeriahh ..nagis jerk dgar takbir raya,
hingge ku mgenali seorg insan yang amat myagi ku , sangup berkorban segalnyer ,
untuk kami semua ,, terjalin ah ikatan selama 2tahun ,:) iaitu einol nazren bin masri ..
ia seorg yunk bek aty an cukup pahami apa khndak aku ..
tapi kami bergadoh hingge kan terpakse putus pada malam uh ,, kat taman knari .. :( kenapa?

  khilafku..insan yunk amat myagi akue hnyer berpure untuk mdapatkan simpati !!
setelah akue tamat sesi tgkatan 2 akue mgnali insan bername mohd nazman bin m.esa ,
ia tgal di Pahang,pkanalan mase hari raya ..wah !! seronok dyer ajak jalan2 jumpe mama dyer.
tapi ego nyer akue , setelah einol nazren pergi aku xmampu nak terima kyataan . hngekan mbuat kputusan yunk mudah untuk Permainkan Lelaki ,kononye aku angap lelaki semua same ..
hngekan spanjang hubungan dgan nazman akue mcari pgnti kedua , iaitu Zaha , mber kpada sahabat baik nyer Nazman , 

  hingge kan !! satu hari semuanyer kantoi , Nazman dtg jumpa aku ,plgkan sgala barag akue ,
maafkan aku !! :( mungkin akue terlampau ego ,akue xboleyh man , bg harapan agy at aky ,
sambil dyer berkate ''TERIMA KASIH SYGS KERANA SUDI HADIR DALAM HIDUP BIE WALAUPUN SEMENTARE 'sambil airmata mgalir , hati rase bersalah tapi patot kah akue mbalas semua pbuatan ini terhadap lelaki yunk x bersalah ?? akue kmbali sendirian ..sunyi .. dab berfikir !! sampai bila akue harus khilangan org akue syg sampai bila akue harus pmenkan perasaan org yunk myagiku ,aku mbuat kputusan untuk berkawan,, haha ambik kau bnyak gile kawan lelaki . xder saper nak marah kan ha ...uwekk ...suke2, 
   
     hinggekan akue di tgkatan 4 akue knal dgan . . .MOHAMAD HAFIZ BIN MOHD ESA .. bla bsame dia .akue pnyer hp alamak ..bunyi xsudah kadg AMIR ,FAHMI,ALIF, macam2 ah , hnge kan akue terpakse tukar sim ala bukan yer tahu uh no akue ke x haha ,,sekali jerk lah akue wat !! xcurang eyh , tapi langkah berjage2 ,,tapi hurmmm setelah lame mjalani hubungan ,, kami terpkse bjanji untuk tidak myakiti antare 1 same len , and buang segale sikap dengki at lelaki ,setia sudah !! yana dah pun berubah ,, segala masalah aku , akue bawak berbincang ke ia untuk meminta nasihat ,,syg jangan tinggalkan bby !!! gadohh .. sakit ,,,KAU XPERNAH NAK BERUBAH TAHU KAU PAKSE AKUE JERK UNTUK IKUT KHENDAK KAU , MAK KAU AKUE NAK JAGE ,MAK AKUE AKU NAK JAGE, KAU INGAT AKU NEYH ANAK PATONG ? ?

      hinge kan ku sanguup !!!





 ,aku sayangkan kau lah ,,, aku tahu aku egu , aku tahu dulu aku suke pmenkan hati org,
tapi bai lah aku pluang , berilah akue satu agy pluang untuk aku tebus ksilapan ini ..
aku sunyi ,,, aku kesepian !!!!!!!

   mungkin ini mang takdir untuk akue . .
maafkan lah akue , hati aku sakit sangat , aku xmampu bukak aty aku untuk lelaki ,
maafkan lah akue .. !! wahai semua para kaum adam , bagi lah akue pluang untuk tnangkan diri ..
supaya aku akan kuat mnerima takdir , maafkan akue jika aku myakiti ,
maafkan lah akue jika daku bersalah ,,
moga dgan ini dapat memberi hikmah untuk korang ,,

 <my_blogger 6hb 2012 1,53am >

No comments:

Post a Comment